Solliciteer direct bij het leukste bedrijf!

De online elektrotechnische groothandel, Elektramat, is opgericht in 2006 en actief in de elektrotechnische branche. De organisatie heeft een assortiment dat bestaat uit meer dan 400.000 artikelen en bedient de zakelijke en particuliere klant.

De kwaliteit en klant, in de breedste zin van het woord, vormen het fundament van de organisatie en staan te allen tijde centraal bij Elektramat.

De zorg voor de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid zijn dan ook in alle aspecten van de bedrijfsvoering verweven.

BEDRIJFSFOCUS – missie

Kwalitatief hoogwaardige en innoverende elektrotechnische totaaloplossingen bieden voor bedrijf en particulier.

KOERS – visie

Het streven naar 100% klanttevredenheid en een totaal aansluitend assortiment voor zowel particulier als installateur op het gebied van duurzame elektrotechnische producten.

ONZE KERNWAARDEN

WANNEER BEREIKEN WE DAT?

  • Als we in verbinding staan met elkaar en effectief werken en communiceren.
  • Als we kennisgedreven (samenwerkend) en risicogericht werken (uitvoeren).
  • Als we maximaal efficiënt, uniform en transparant werken.
  • Als we, door KPI’s te bepalen en te meten, weten wanneer de pieken en dalen zijn en hierop hebben ingespeeld.
  • Als we weten welke rol en bijdrage van ons wordt verwacht en we deze ook rolvast uitvoeren per medewerker.

METEN = WETEN

Met KPI’s kunnen we afdelingsoverschrijdend meten en sturen om zo onze strategische organisatiedoelen te behalen. KPI’s zijn geen doel, maar een middel om doelen te behalen en hebben betrekking op de hele organisatie. Ter illustratie: Wij staan als organisatie voor kwaliteit en streven naar 100% klanttevredenheid. Een te meten KPI is: o.a. retourenpercentage.